Nr. | Termin | Port wypłynięcia | Odbyta trasa | Port zakończenia | Ilość Mm/h | Kto | Opis |
---|---|---|---|---|---|---|---|
34 | 14.09-30.09.2011 | Stamsund | Nusfjord – Hamnoy – Rein (x2) – Sorvagen – Hamnoy – Ramberg – Napp – Balstad – Stamsund – Henningsvaer – Svolvaer | Risvaer | 109/37 | ews | [silnik 16h] |
33 | 31.08-13.09.2011 | Bodo | Kjerringoy – w.Vettoya (boja) – Helnessund – Risvaer – w.Rotvaer – Lodingen – Digermullen – Trollfjord – Grundfjord (dryf) – Finnvika w.Store Molla – Kabelvag – Henningsvaer | Stamsund | 168/47 | ews, AK | [silnik 30h] |
32 | 12-30.08.2011 | Bodo | Kjerringoy – Grotoy – Risvaer – Digermullen – Trollfjord – Svolvaer – Kabelvag – Henningsvaer – Leknnes/Leknesjoen – Nusfjord – Sorvagen – Reine – Mortsund – Kabelvag - Helnessund | Bodo | 260/84 | ks, DP, MT, MB | [silnik 38h] |
31 | 30.07-12.08.2011 | Harstad | Grotavaer, Risoyhamn, Sortland, Stokmarknes, Trollfjord, Kabelsvag, Henningsvaer, Stamsund, Nusfjord, Reine, Kjerringoy | Bodo | 225/59 | ajp, BDG | [silnik 26h] |
30 | 16 – 29.07.2011 | Tromso | Botnhamn, Sommaroy, Husoy, Senje-Hopen, Mefjordvaer, Hamn, Gryllefjord, Andenes, Bleik, Nyksund, Risoyhamn, Grotavaer, w.Magoy | Harstad | 216/57 | ajp, JP, LJWC | [silnik 37h] |
29 | 30.05 – 15.06.2011 | Alta | Indre Pollen - Hammerfest - Bustadhamn - Havoysund - Gjesvaer - Skarsvag - Honningsvag - Masoy - Gunnarneset - Hammerfest - Hasvik - Bergsfjord - Sandland - Skjervoy - Hamnesora | Tromso | 419/118 | ajp, MAS, GD | 4 lipca trawers Knivskjellodden i Nordkapp [silnik 50h] |
28 | 07.05 – 29.06.2011 | Tromso | Skjerwoy - Dunvik w.Spildra – Bergsfjord – Nuvsvag – Hamnefjorden w.Soroya (boja) – Hammerfest – Akkarfjord w.Soroya – Tufjord w.Rolvsoya – Havoysund – Gjesvaer w.Mageroya – Skarsvag w.Mageroya – Kjollefjord - Mehamn - Gamvik – Berlevag – Batsfjord – Vardo – Batsfjord – Berlevag – Mehamn – Honningsvag – Havoysund – Bustadhamn (boja) – Hammerfest x2 – Akkarfjord - Hammerfest x2 - Indre Pollen (boja) – Altnes w.Seiland – Storekorsnes – Talvik | Alta | 730/174 | ews + ms (Havoysund – Gjesvaer – Skarsvag) | 25 maja o h1329 trawers Knivskjellodden - najdalszy na N przylądek kontynentalnej Europy, o h1413 trawersując Nordkapp wpłynęliśmy na M.Barentsa 29 maja o h2012 trawers Kinarodden - najdalszy na N przylądek stałego lądu Europy 7 czerwca największa osiągnięta długość geograficzna: 31°06,45`E na redzie Vardo 300Mm żeglugi po M.Barentsa [silnik 71h] |
27 | 22.04 – 06.05.2011 | Risvaer | Lodingen – Kvannkjosen (kotwica) – Risvaer – Pundsletta – Ulvagfjorden (dryf) – Digermullen – Rorhopvagen (dryf) – Trollfjord - Hennes – Stokmarknes – Sortland – Risoyhamn - w.Helloya (boja) – Nergardshamn (w.Bjarkoya) – Finnlandsnes - zatoka Klauva na SE w.Senja (pomost / boja) – Finnsnes - w.Bjornoya/w.Hersoya (boja) - w.Rossholmen (boja) – Tromvik – Vagsoy (w.Vengsoy) – w.Gasvaer (boja) – Kvaloyvagen | Tromso | 278/75,5 | ews + MPG (od Lodingen) | [silnik: 40h] |
26 | 14 – 15.02.2011 | Risvaer | Svolvaer | Risvaer | 30,5/8 | ews + ajp (od Svolvaer) | znaczne zalodzenie pokładu w drodze powrotnej |
25 | 27.01.2011 | Pundsletta | Risvaer | 2,5/1 | kws | powrót po 3 tygodniach na stałe miejsce zimowania | |
24 | 06.01.2011 | Risvaer | Pundsletta | 2,5/1 | ws | czasowa zmiana miejsca cumowania / zimowania | |
23 | 31.12.2010 (h2333) - 01.01.2011 (h0021) | Risvaer | opłynięcie wyspy Borteroya | Risvaer | 2/1 | ews | pływanie sylwestrowo-noworoczne |
22 | 02-22.10.2010 | Alta | Alta – Indre Pollen – Sor-Tverrfjord – Bergsfjord – Skjervoy – Arnoyhamn – Tromso – Vikran – Finnsnes – Finnlandsnes – Breivol – Lodingen – Vagehamn – Pundsletta – Digermullen | Risvaer | 337/76 | ews |
slipowanie i oczyszczenie kadłuba w Alta 11 października pierwszy i obfity opad śniegu w Arnoysund [silnik: 55h] |
21 | 04-26.09.2010 | Tromso | Nordlenangen – Skjervoy – Seglvik – w.Loppa – Hasvik (w.Soroya) – Sorvaer (w.Soroya, wrak „Murmańsk”) – Indre Pollen (boja, w.Stjernoy) – Sennes (Sorfjord w.Stjernoy) – Oksfjord – Hammerfest – Kvalsund – Bustadhamn (Burstad) – Havoysund – Skarsvag (M.Barentsa) – Gjesvaer – Mesoy – Havoysund - Bustadhamn (Burstad) – Hammerfest – Klokkaroya – Storekorsnes | Alta | 452/122 | ews |
5 września o h1215 przekroczenie 70°N – umownej granicy
Arktyki w Norwegii, na 20°23,2`E W nocy 8/9 września szczególnie efektowna zorza polarna na podejściu do portu Hasvik na wyspie Soroya 19 września o h1512 trawers Knivskjelodden - najdalej na N wysunięty przylądek kontynentalnej Europy, o h1538 trawers Nordkapp - marketingowy, północny kraniec Europy Najwyższa osiągnięta szerokość geograficzna 71°11,23950`N (przy Knivskjelodden) Najdalsza osiągnięta długość geograficzna 26°00,85814`E (4Mm na NE od Skarsvag na Morzu Barentsa) [silnik: 76h] |
20 | 24.08-04.09.2010 | Evenes | Kjeldebotn – Evenes – Lodingen – Grov – Engenes – Rubbestad – Finnsnes – Sommaroy – w.Bjornoya (boja x2) – w.Ryoy (zakotwiczony pomost) – Eidkjosen – Skattora – Tromsdalen – Tromso – Tromsdalen | Tromso | 224/68 | ews, JAM (od Evenes x2) | [silnik: 27h] |
19 | 04-23.08.2010 | Tromso | Sommaroy – Husoy – Mefjordvaer – Hamn – Skrolsvik – Harstad – Tranoy – Risvaer – Trollfjord – Sortland – Alsvag – Sto – Nyksund – Myre – Vinjesjoen – Melbu – Svolvaer – Skrova – Lodingen – Skarstad | Evenes | 448/134 | ews, ks, ms, KK | zmiana planowanego portu zakończenia [silnik: 35h] |
18 | 21.07-04.08.2010 | Evenes | Lodingen – Fleistadt – Harstadt - Finnevika (pomost) – Risoyhamn – Sortland – Stokmarknes – Trollfjord – Stokmarknes – Steine – Dammperiet – Myre – Nyksund – Bleik – Sommaroy – Tromso Polar Museum | Tromso | 350/97,5 | ajp, BDG, MK | [silnik: 41h] |
17 | 10-21.07.2010 | Bodo | Kjerringoy – Sorlandsvag – Reine – Nusfjord – Leknes – Stamsund – Henningsvaer – Kjepsoya – Lodingen | Evenes | 275/92 | ajp, ep, jp | [silnik: 25h] |
16 | 19.06-10.07.2010 | Trondheim | Mandal (Selbekken) – Brekstad – Sandnes – Bessaker – Saetervagen – Sor-Gjaeslingan – Rorvik – Moinhavn (k.Torghatten) – Bronnoysund – Igeroy (w.Vega) – Tjotta – Nesna – w.Lovund – w.Husoy (archip. Traena) – w.Selvaer – w.Rodoy – Agskardet – Esoya (Halsa) – Engen – Ornes – w.Sorfugloy | Bodo | 425/123 | ews, MK | przejście kręgu polarnego w drodze na północ (3 lipca, o h2235, na dł.geog.12°15,6`E między wyspami archipelagu Dorwaer), [silnik: 44h] |
15 | 10-19.06.2010 | Hjellestad (k.Bergen) | Austhjelmviki (boja przy w.Radoy), Hartbakke, Maloy, Alesund, Haholmen, Brekstad | Trondheim | 376/87 | jp, AK, BD, DW | [silnik: 22h] |
14 | 02-10.06.2010 | Sandefjord (k.Oslo) | Brevik (boja), Arendal, Sodefjed, zat.Svensviga (pomost), w.Skogsoy (pomost), Lillehavn, Borshavn (Lista havn), Egersund | Hjellestad (k.Bergen) | 399/106 | jp, GH, TT | [silnik: 29h] 3/4 rejsu pod wiatr i pod falę |
13 | 22.05-02.06.2010 | Świnoujście | Peenemunde, Stralsund, Koge, Kopenhaga, Helsingor, Torekov(SZW), Bua(SZW), Goteborg, Smogen(SZW) | Sandefjord (k.Oslo) | 444/112 | jp,TK, PS, BZ | [silnik 34,5h] |
12 | 10-11.05.2010 | Nekso | brak | Świnoujście | 79/22,5 | ws | [silnik 8,5h] sztauowanie dodatkowego wyposażenia |
22.04-09.05.2010 | - | prace bosmańskie, wodowanie, taklowanie | - | ews, jp, MAK | remont pokładu, montaż AIS, rozdzielacza antenowego, plotera | ||
08-10.10.2009 | - | wstawienie do hangaru w Nekso | - | ews, jp | roztaklowanie, slipowanie, mycie dna, naprawa watersztagu | ||
11 | 12-19.09.2009 | Nekso | Hammerhavn, Hano, Tarno, Tjaro, Listed | Nekso | 174/49 | ekws | naprawa silnika (48h) [silnik 11,5h] |
10 | 22-29.08.2009 | Nekso | Arsdale, Svaneke, Listed, Christianso, Gudhjem, Hammerhavn, Helligpeder, Ronne, Snogebaek | Nekso | 104/26 | jp, GIH | [silnik 6h] |
9 | 01-08.08.2009 | Nekso | Ronne (Norrekas), Hasle, Hammerhavn, Christianso, Allinge, Tejn, Svaneke | Nekso | 114/31 | es, WTB, AK | przebyta 1000-czna Mm [silnik 8h] |
8 | 12-25.07.2009 | Farosund | Gotska Sandon, Lauterhamn, Slite, Herrvik, Ronehamn, Byxelkrok, Kalmar x2, Kristianoppel, Tjaro | Nekso | 460/114,5 | ajp + mp do Byxelkrok | III etap [silnik 24h] |
7 | 04-11.07.2009 | Boda | Stora Karlso, Lilla Karlso, Lickershamn, Blase, Kappelshamn, Lauterhamn | Farosund | 120/30,5 | ajp, ews | II etap [silnik 9h] |
6 | 28.06-04.07.2009 | Nekso | Christianso, Goholm, Utklippan, Blasinge | Boda | 202/54,5 | ews | I etap [silnik 21h] |
5 | 17-20.06.2009 | Nekso | Svaneke, Christianso, Gudhjem | Nekso | 56/16 | jp, AHx2, DG | [silnik 2,5h] |
4 | 11-14.06.2009 | Nekso | Snogebaek, Arsdale | Nekso | 16/7 | ws, KP, AZ, AGG, DS | USP IT [silnik 3,0h] |
3 | 28-30.05.2009 | Nekso | port + reda | Nekso | 2/1 | ws, AB, JBL, JR, MJ | USP K [silnik 1,5h] |
14-16.05.2009 | - | prace bosmańskie | - | ews | wymiana oleju, filtra ol., paska klinowego, filtra powietrza | ||
25(30).04-02.05.2009 | - | prace bosmańskie, wodowanie, taklowanie | - | es + jp, ap + ws | modernizacja instalacji elektrycznej, malowanie poniżej KLW | ||
23-26.10.2008 | - | wstawienie do hangaru w Nekso, w styczniu wystawienie na plac klubowy | - | ph, ews, jp | roztaklowanie i wyjęcie z wody dźwigiem | ||
2 | 09-12.10.2008 | Nekso | Snogebaek, Christianso, Arsdale | Nekso | 42/10 | ws, ep, mp, ks | pływanie z naszymi córkami |
1 | 13-21.09.2008 | Nekso | Ronne, Hasle, Helligpeter, Teglkas, Vang, Hammerhavn, Listed, Svaneke, Arsdale | Nekso | 68/19 | ews, jp |
zapoznanie z jachtem – 3 dni pierwszy rejs i trasa wokół Bornholmu |
0 | 30.08.2008 | Nekso | reda Nekso | Nekso | 2h | ph, ajp, ews | pływanie pokazowe na silniku i żaglach, także z genakerem |